Temoje iš kur gauti pinigų ir kaip tapti geresniu pardavėju pirmiausia pasiūlyčiau negalvoti apie pinigus. Negalvoti nei apie savo pinigus, nei apie klientų. Visgi klientai dažnai sakys, kad viskas brangu, iš kur gauti pinigų? Nesileiskite suklaidinami! Pirkimą pirmiausia lemia jausmai, o ne protas. Racionalumas suveikia daug vėliau. Iš tiesų perkame ne gaminius, ne prekes, ne paslaugas. Perkame jausmus. Perkame tokį jausmą, kurį mes manome patirsią tik tada, kai įsigysime ir naudosime prekę ar paslaugą. Kad pirkimą lemia emocinės jėgos, pirmą kartą iš tikrųjų galite supratę pasiklausę draugų. Mano draugė kartą pasiguodė, kad, susiskaičiavusi savo finansinius išteklius, suprato, jog turi labai mažai pinigų savo reikalams. Ši mintis ją labai nuliūdino, tiesiog prislėgė. Ir vienintelis būdas pataisyti nuotaiką buvo nueiti į parduotuvę ir nusipirkti brangią suknelę! Gal ir jūs kada nors buvote susižavėjęs kokiu nors buitiniu prietaisu ar kvepalais? Galbūt nusipirkote pyragą, nes jis atrodė labai patraukliai, nors net nebuvote išalkę? Visgi racionalios pirkimo priežastys suformuluojamos tada, kai susižavėjimas parengia joms reikiamą atramą.