Tiesioginiai pardavimai apskritai yra seniausi visame pasaulyje. Paprastai tiesioginio pardavimo metu tiesiogiai kontaktuojama su klientu. Tiesioginiai pardavimai JAV yra itin populiaru šiomis dienomis, Lietuvoje ši pardavimo rūšis taip pat populiarėja. Tačiau reikia įsidėmėti, kad tiesiogiai pardavimai paprastai vykdomi ne prekybai skirtose vietose. Tai gali būti kliento namai, jo darbo vieta, ar tiesiog ‘pasigavus’ žmogų ir jam pardavus prekę. Kas yra būtina žinoti apie sėkmingą tiesioginio pardavimo atlikimą? Svarbu, kad pardavėjas neužsikrėstų negatyvia energija nuo kliento. Lietuvoje į tiesioginius pardavimus dar vis žiūrima labai skeptiškai ir neigiamai, todėl labai dažnai galima sulaukti itin negatyvios reakcijos, nors jūsų parduodama prekė yra itin gera ir pigi. Itin svarbu, jog pardavėjas gerai išmanytų apie prekę. Klientas jo niekada neturi pagauti kažko nežinant, nes tada kentės ne tik prekės, bet ir kompanijos vardas. Pardavėjas neturi bandyti prekės ‘prakišti’, nes žmogus labai jaučia, kai iš jo norima ‘atimti’ pinigus. Klientas turi išgirsti, ką jis veiks su ta preke, jam turi būti sukeltas noras pirkti čia ir dabar. Tik tokiu būdu prekė sėkmingai bus parduota. Taip pat pardavėjas turi neieškoti žodžio kišenėje, nes dažnai klientai ganėtinai pašaipiai ir kandžiai gali reaguoti į parduodamą prekę. Pardavėjas turi mokėti atsikirsti ir sugebėti įtikinti žmogų, kad su prekė jam reikalinga. Apskritai tiesioginio pardavimo metu dažnai prekės būna geresnės, todėl pardavėjai turi tikėti savo preke, nes tik tada bus parduota sėkmingai.